Warme douche voor Fauna
Door even niet op te letten tijdens het verticalen kwam mijn lijn in de schroef van mijn electromotor waarbij de top van mijn favoriete St. Croix Legend Elite brak. Na de visdag even naar Fauna gereden en voorgelegd aan Bart.

Hoewel ik uiteraard geen enkele aanspraak kan maken op garantie heeft Bart mij voor een uiterst vriendelijke prijs een nieuwe bezorgd .

Daarom krijgt FAUNA van mij de warme douche ! Echt top !!
Henk Broers, .(JavaScript must be enabled to view this email address), Dorst, 30/04/2015

REAGEER

Gravatar
Marcel
.

Netjes hoor! Goed gedaan h'sport Fauna, jullie begrijpen het!

  • 10 years and 2 days geleden
Gravatar
edgar
.goirle

Hallo henk,

Ook ik deel deze mening over de warme douche.
je word Er altijd goed geholpen en nemen altijd voldoende tijd om je te helpen.
ze hebben een ruim assortiment.
Er zitten meerdere hengelsport zaken in de buurt maar ga het liefst naar fauna of bestel bij gebrek aan tijd via internet.
Hebben ze het niet dan bestellen ze het graag voor je.

  • 10 years and 2 days geleden
Gravatar
Ronny
.Son

Fauna is altijd een fijne winkel met een goede service

  • 10 years and 2 days geleden
Gravatar
Pieter
.

Super natuurlijk!
Maar het heeft in dit geval volgens mij ook met een soort "St. Croix garantie" te maken.
Het fijne weet ik er niet van maar ik heb zo'n garantieverhaal over dit merk al eens eerder gehoord.

Weet iemand hoe dit precies zit?

Neemt niet weg dat Fauna echt een fijne hengelsportzaak is. Zo doorgaan Bart!

  • 10 years and one day geleden
Gravatar
edgar
.Goirle

Ook de werknemers bedankt voor de service.
Ook zonder hen geen winkel.

  • 10 years and one day geleden
Gravatar
rene
.belgie

Kan men van vismania niet zeggen....die doen zogezegd promo's en stuurt men er mail naartoe of de promo-artikelen er nog zijn krijgt men nooit een bericht terug.... bij navraag hebben ze deze producten nooit binnen melden mij andere hengelaars. Als men bij de verkoop al zo nalatig is wat moet dit bij de naservice dan al zijn.... Bij Fauna is men inderdaad steeds vriendelijk.

  • 10 years and one day geleden
Gravatar
mats
.belgie

ik woon in Belgie het is me waard om zover en de file erbij te nemen om deze hengelsportzaak te bezoeken.
hou vol zou ik zeggen.

  • about 10 years and 12 hours geleden
Gravatar
Ad
.

Ik heb dezelfde prettige ervaring. Altijd vriendelijk, hulpvaardig en deskundig geholpen. In de zaak of anders moeite gedaan via internet. Ga zo door. Bart en medewerkers.

  • 10 years and 41 minutes geleden
Gravatar
Henk
.

Ik heb een soortgelijke ervaring gehad met een St.Croix hengel maar dan bij Benny Muizelaar. Ook perfect opgelost.
Ik ga vrijdag naar Fauna Hengelsport in Raamsdonksveer.
Hengelsportwinkeliers met een dergelijke service verdienen onze steun

  • about 9 years and 12 months geleden
Gravatar
Pie
.Limburg

Fijn voor jullie allemaal, helaas heb ik een slechte ervaring met de service van een grote bekende winkel in Belgie met een St Croix hengel die gebroken was.
Opgestuurd naar Benny Muizelaar, helaas is de hengel nooit meer terug gekomen. Schade € 200,-

  • about 9 years and 12 months geleden
Gravatar
Cor
.

Hey Pie,

Benny Muizelaar zit in Spanje. Daar hoor je niets meer van. Zoek hem eens op in de Ebro-Lodge in Caspe.
Of bel hem: 0034 356 202 68
Of: .(JavaScript must be enabled to view this email address)
Of: Hou die praatjesmaker als je hem een keer toch op een beurs ziet even onderin zijn waterbak en zoek een hengel uit.

  • about 9 years and 12 months geleden
Gravatar
twan van berkel
.oirschot

Hallo Henk , we zitten bij de goede zaak ...Fauna ! ik ben laatst ook super geholpen door Bart en heb ook al eens een st Croix door eigen stommiteit gebroken , toen nog door Bennie Muizelaar super geholpen . je kan weer op pad , zie je snel wel weer ergens dobberen !

  • 9 years and 11 months geleden