snoekshop
Heeft er al iemand ervaringen met (webshop)SNOEKSHOP,heb er namelijk kunstaas besteld betaald en krijg op mijn mails geen reactie tevens telefonisch gaat steeds een antwoordapparaat voor een bericht in te spreken graag reactie van jullie hierop!
Heb twee keer iets besteld en beide keren keurig een mail ontvangen als mijn bestelling was binnen gekomen en als deze verzonden werd!
Beide keren ook de bestelling na een (werk)dag in huis, dus mijn ervaring is echt goed!
Heb een paar maand geleden ook iets besteld. Sommige artikelen waren niet leverbaar, dus het duurde een paar weken voordat ik alles binnen had. Moest zelf per e-mail vragen wanneer ik de bestelling kreeg, vond ik een beetje vreemd want je laat toch direct weten als iets niet leverbaar is. Vooral als de bezorging op zich laat wachten. Maar ik heb toch alles gekregen.
heb meerdere keren iets besteld, steeds goed gegaan. een artikel niet voorradig werd apart van de rest redelijk snel nagestuurd.
prima service wat mij betreft.
Ook ik heb goede ervaring met snoekschop !
Misschien is hij op vakantie ?
hoi ik ben er een 2 weken geleden geweest . Hij vertelde mij dat hij net terug was uit zweden meen ik en daar zijn telefoon op de bodem ligt. Toen ik hem belde 2 weken geleden had hij net een andere met hetzelfde nummer . ik zou zeggen probeer het even opnieuw .
ik weet zeker dat er hier iets niet goed gaat want normaal gesproken is het top.
gr henry
Heb al diverse keren iets besteld en ben uitermate tevreden over de service en snelheid van afleveren.
Wanneer iets niet op voorraad is, wordt het kosteloos nagezonden. Kortom een topwinkel!
Jammer Rene dat je je ongenoegen via deze site tot uitting brengt. Wij zijn wel degelijk telefonisch te bereiken, echter bij onze visvakantie naar Zweden is de telefoon in het water gevallen wat een reden zou kunnen zijn. Daarnaast hebben wij ook diverse mailjtes naar u toegestuurd met daarbij de vermelding dat 1 artikel helaas was uitverkocht. Hierop hebben wij echter geen reactie gehad (misschien verkeerd e-mail adres opgegeven)?
Wij hebben u zelfs een e-mail verstuurd toen de produkten verzonden zijn, (zoals we altijd doen).
Hopend dat hiermee het "probleem" uit de wereld is geholpen.
M.v.gr.
Hans van Snoekshop
Bij deze heb ik mijn ongenoegen niet willen uiten alleen een reactie gevraagd,mijn mail adres MOET de snoekshop gehad hebben vermits ik het per mail besteld heb en tegenbericht gehad heb!Verschillende mails(en getelefoneerd) heb ik verstuurd vooraleer ik nu vrijdag reactie kreeg.
Prima winkel...grote keus en korrekte afhandeling.