Slechte ervaring met Raven
Ik wilde bij Raven iets bestellen, maar zag dat het artikel niet voorradig was. Dat kan gebeuren natuurlijk. Echter voor mij is dat iedere keer het geval, als ik er wat wil/wilde bestellen. Krijg ik een mailtje waarin staat dat het artikel misschien helemaal niet meer komt, terwijl ik weet dat het bij de leverancier gewoon beschikbaar is.
Het zijn gewoon lokkertjes volgens mij en ik zou graag weten van andere sportvissers hoe hun ervaring is met Raven.
Voor mij de laatste keer in ieder geval.
Henk van Gerwen, .(JavaScript must be enabled to view this email address), Valkenswaard, 02/09/2019

REAGEER

Gravatar
peter
.

Heb Raven ook weleens gemaild of ze een bepaald model van Daiwa konden leveren, maar dat willlen/kunnen ze niet. Verder ben ik tevreden over Raven, er is weleens iets mis gegaan met bestellen (verkeerde artikel geleverd.) en soms duurt het wat langer dan aangegeven., maar Raven is zeker met de 20% korting die er regelmatig is gewoon de goedkoopste van Nederland met Shimano en Daiwa. Ik heb er toch wel een keer of 7 besteld de laatste jaren. In de winkel (Lelystad) ook goed geholpen toen ik er was.

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Johan
.Aalst

Vorig jaar een shimano reel gekocht voor het trollen voor een prijs die door geen enkele andere webwinkel benaderd werd, heel blij mee.

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Gert
.Brabant

Er is geen grotere kutwinkel dan raven
Je kan beter naar fauna in Raamsdonksveer of Fish inn naar Venlo gaan
Je word er perfect behandeld en geholpen door echte vakmensen

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Thom
.

Ooit een rolletje dyneema besteld toen ik het kon ophalen ( na dat ik zelf heb gebeld had)hadden ze het aan een ander
meegegeven. Ik besteld daar niets meer want ze hebben niks op voorraad en bellen ook de klant niet op als het binnen is.

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
joop
.eindhoven

huilie huil!
ga dan op een ander he!

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Pierre
.

Ik en mijn vismaten komen er niet meer. Slechte service, matige voorraad, ongeïnteresseerd personeel. Al jaren op sterven na dood. Doe mij maar Visdeal, als ik toch online ga bestellen. Prima prijzen en de aftersales is uitmuntend.

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
wouter
.LELYSTAD

kom er al jaren, top winkel en goede service kan altijd zijn dat er iets online niet is..

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Erik.
.

Ik ben ook niet tevreden over raven. Vroeger kwam ik er regelmatig als karpervisser, je was er toen al gewoon een nummertje. Heb een poosje terug een bestelling gedaan en kreeg van de 5 artikelen er 3 opgestuurd. 1 kwam later en de andere was niet meer leverbaar en kreeg ik mun geld voor terug. Op zich wel netjes opgelost maar als je dat artikel dan ergens anders moet bestellen komen daar natuurlijk ook weer verzendkosten bij. Ik bestel gewoon bij zunnebelt of hengelsport fauna. Beste service!

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Roel
.-

Ondanks de klantenservice diverse keren geprobeerd te benaderen. Helaas geen gehoor op het algemene nummer.

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Willem
.

Raven is en blijft een drama, ik koop er niks meer.

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Roel
..

Diverse keren gebeld met de klantenservice. Helaas geen gehoor.

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Marcel
.

Wel klantgericht, maar hebben helaas geen voorraad. Overigens ook niet de spullen die ik zoek.

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Ludo Spronck
.Borgharen

Beste reageerders
De een vindt deze hengelsportzaak geweldig; anderen vinden deze hengelsportzaak geen aanrader.
Ik zou alle sportvissers willen ontraden om het anoniem afzeiken van een der laatste fysieke hengelsportzaken via deze weg te staken.
Meld je bij de instanties die daar voor bestaan en/of bij de ondernemer zelf.
Anders blijft er straks geen hengelsportzaak met winkel meer over.
Liever een "slechte" hengelsportzaak dan alweer een faillissement.

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Peter
.

Ben er ook eens geweest. NOOIT meer!! Is idd echt een kutwinkel!

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Peter
.

Nogmaals ik ben geen Raven fanboy, maar een slechte winkel vind ik het niet en daarom koop ik er af en toe.
Ik bestel zelf overal en nergens en kan overal wel iets positiefs of negatiefs over vertellen.
Raven hengelsport heeft misschien niet de allerbeste service maar dat kan ook niet met die lage prijzen.



  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
HJ
.

Ludo,

Dat is dus precies het probleem. Als je aangeeft dat je ontevreden bent gebeurt er niks mee. Is dit niet al jaren een structureel probleem bij Raven? Jazeker wel. Elk jaar komen deze topics weer terug hier. Als ze geen goede service bieden, gaan ze failliet. Hoeven we ons niet zielig over te voelen.

Of haal jij je groente bij de groenteboer, vlees bij de slager en brood bij de bakker? Natuurlijk niet, jij gaat ook gewoon naar de supermarkt.

  • about 5 years and 3 months geleden
Gravatar
Jeroen
.Swalmen

Online is het een drama
Te laat leveren
verkeerde produckt leveren
Ander merk leveren als besteld

Maar winkel zelf vind ik wel redelijk en aardig behulpzaam personeel met vaak leuke prijzen

  • 5 years and 2 months geleden
Gravatar
Steven robyns
.Belgie

Een shimano reel besteld vanuit België. Zeker de goedkoopste prijs van het web. 1dag later had ik hem

  • 5 years and 2 months geleden
Gravatar
Rocco
.

RAVEN is een vreselijke zaak om uberhaubt te winkelen. Zeer slechte kennis en service en geen klantvriendelijkheid!
Steenwijk is echt het schoolvoorbeeld van een zaak die al jaren beter kan gaan sluiten.
Hun klanditie bestaat puur uit mensen die er intrappen en niet weerkomen.
Veruit de meeste reacties zijn behoorlijk negatief en terecht.
@Ludo beter deze (hengelsport) zaak dicht gooien je wordt een stuk beter geholpen bij de meeste webshops.

  • 5 years and 2 months geleden