Service
Super service
Onlangs een Lowrance Hook 7 fishfinder besteld via Visdeal.nl. Na enkele gebruiksuren vertoonde het scherm aan de binnenzijde een bruine plek.
Na kontakt opgenomen te hebben met de klantenservive van Visdeal, werd de finder geretourneerd.
Binnen enkele dagen had ik een nieuw exemplaar in huis vergezeld van een leuke attentie.
Standaard wordt het apparaat niet geleverd met een Nederlandstalige handleiding. Geen probleem ook dit werd geregeld.
Zelfs de retourkosten werden aan mij vergoed.
Brian, slechts één woord: chapeau.
Onlangs een Lowrance Hook 7 fishfinder besteld via Visdeal.nl. Na enkele gebruiksuren vertoonde het scherm aan de binnenzijde een bruine plek.
Na kontakt opgenomen te hebben met de klantenservive van Visdeal, werd de finder geretourneerd.
Binnen enkele dagen had ik een nieuw exemplaar in huis vergezeld van een leuke attentie.
Standaard wordt het apparaat niet geleverd met een Nederlandstalige handleiding. Geen probleem ook dit werd geregeld.
Zelfs de retourkosten werden aan mij vergoed.
Brian, slechts één woord: chapeau.
Service is wat je normaal mag verwachten toch? Niets bijzonders.
Ik heb zelf ook weleens besteld bij visdeal en enkele artikelen geretourneerd en moest vervolgens weken wachten op mijn geld, waarna ik ze maar ben gaan bellen en mailen.
Verder geen negatieve ervaringen, maar geweldige service niet naar mijn mening.
Chris,
Wat jij zegt berust niet op waarheid. Ik bestel zat bij Visdeal en mocht er eventueel wat gerourneerd worden staat het geld altijd dezelfde dag op de rekening. Ook van vismaten altijd dezelfde berichten, Als je negatief wil doen, doe dat dan met echte ervaringen....
Henk ik heb geen reden om te liegen. Ik heb zelf 1 keer wat besteld bij visdeal en volgens mij 3 keer bij visdealshop. Die ene keer bij visdeal ging het mis en was om onbekende reden het geld niet direkt overgemaakt, waarna ik heb gemaild en vervolgens gebeld. Na het telefoontje stond het geld 2 dagen erna op mijn rekening.
Verders niets mis met visdeal/visdealshop, maar geweldige service vind ik dus van niet.
Ja, Chris. TMaar de weken uit je eerste bericht zijn veranderd in 2 dagen in je tweede bericht. Dat lijkt mij een nette afhandeling.
Nadat ik de items geretourneerd had, heb ik weken moeten wachten op mijn geld terug. Gemaild, maar kreeg geen antwoord, vervolgens gebeld en na 2 dagen geld ontvangen.
Geen slechte webshop hoor, overal gebeuren dit soort dingen, maar geweldig niet nee, daarvoor kunnen ze bij visdeal(shop) nog wat dingen verbeteren. Bestellling was overigens rond Juli 2017
Betreft jou verhaal; Het is normaal dat als een product defect gaat binnen de garantietermijn je recht hebt op vervanging of geld terug. Retourkosten zijn in dat geval ook voor de webshop. Niets bijzonders.