penn - pure fishing
Ik heb, via hun Penn page, 2 keer een mail naar Pure Fishing gestuurd over een probleem wat ik had met Penn producten, ik heb hier nooit antwoord op gekregen.
Hebben anderen dezelfde ervaring met Pure Fishing of hebben we hier weer zo'n firma die graag aan ons verdient maar verder geen enkele service levert.
Graag wat reacties.
Hebben anderen dezelfde ervaring met Pure Fishing of hebben we hier weer zo'n firma die graag aan ons verdient maar verder geen enkele service levert.
Graag wat reacties.
Ik heb altijd goede service gehad van pure fishing, zowel via mijn winkelier als via de Belgische vertegenwoordiger. Maar nu ik vernomen heb dat Pure Fishing haar medewerker(s) op straat zet, vrees ik voor de toekomst...
he, dat is vreemd - ik heb ook hele goeie ervaringen met Pure Fishing. Maar ligt het niet meer voor de hand om problemen met een product via de winkelier aan te pakken?
Zo werkt het normaal, en prima!
Nico.. Heb de penn producten bij pure fishing gekocht of bij een hengelsportzaak... ik neem aan het laatste .. ik zou terug gaan naar je hengelsportzaak waar je de penn producten hebt gekocht. Helpen ze je daar niet dan hoort die winkelier aan de schanpaal genageld te worden. Heb je de spullen bij een wedstrijd gewonnen dan denk ik dat jou penn dealer je ten allertijden wilt helpen... Pure fishing is een serieus bedrijf, en penn staat toch wel voor kwaliteit.
helaas zelfde laken een pak. Geen terugbericht op mail, telefoon oid.
Simpele vraag aan winkelier gesteld voor nalevering van wat lagertjes. Na hier ook geen bericht te hebben ontvangen contact gezocht met hen. Helaas geen resultaat.
Sterkte!
hallo nico
ga ff met je spullen bij hengelsport gouda langs
die verkoopt spullen van penn en heeft alleen maar goede ervaringen met de service van penn (pure fishing)
normaal gesproken is de service uitstekend te noemen.
Zeer slechte ervaring mee,heb een top abu molen gekocht slip heeft nooit goed gewerkt en is reeds verschillende keren naar pure fishing voor herstelling geweest nadien als antwoord kreeg ik er zijn geen onderdelen meer van.Later een aangetekend schrijven verstuurd naar pure fishing nooit een reactie op gekregen....goede naservice is in mijn ogen iets anders!
Ik had een kapotte beugeloverslag op mijn Penn, die storing hebben ze prima verholpen met uitstekende service
De winkelier die jou de spullen verkoopt is wettelijk verplicht je te helpen en service te verlenen. Met Penn als zodanig heb je dus niets te maken, ook al is het hun produkt.Vele winkeliers proberen er onder uit te komen, maar de winkelier die je de spullen geleverd heeft is verantwoordelijk. Dus terug naar jouw winkelier met de bon in je hand.
Overigens zet Profishing zijn buitenmensen niet op straat, maar er is er eentje ontslagen>
Succes
Ik heb juist bijzonder goede ervaringen met het Pure Fishing Team (Robert Valkeneer en Leo Stoutjesdijk). Onlangs nog een nieuwe beugel voor een Penn 420SSG gekregen, die uit de USA moest komen. De oude was ingesleten en werd kosteloos vervangen. Eerder al eens nieuwe veertjes voor mijn ABU Ambassadeur gekregen, ook gratis. Men is er dus zeker niet vies van goede after-sales service. Dat is althans mijn ondervinding.
net nu er een verkopertje is ontslagen zou pure fishing niet meer goed zijn, niet zwanzen hey
wie hebben ze ontslagen dan ?
ik heb mijn kapotte mitchell molen wel eens terug bij een winkelier gebracht waar ik hem niet had gekocht.
en pure fishing stuurde zonder problemen een nieuwe op !
toch wel aardige service dacht ik zo
als er iets aan je auto is, neem je dan ook meteen contact op met de hoofdzetel van dat bedrijf? Nee toch?
De enige slechte ervaring met Pure Fishing is dat ze van m'n molens van twee jaar oud al geen onderdelen meer hebben...
Als je het gewoon via je hengelsportwinkelier vraagt is het een kwestie van een telefoontje voor hem...