Ik probeer al geruime tijd deze firma telefonisch en via mail te bereieken maar ik krijg geen gehoor.Weet iemand of ze in faling zijn of dat er iets aan de hand is met deze kunstaas aanbieder.
Piker, .(JavaScript must be enabled to view this email address),
onbekend, 18/02/2016
hele goeie ervaringen met optifish,
altijd alles netjes op tijd binnengekregen
dit geldt ook voor de maten waar ik mee vis.
wij zijn blij met hem
gr Johan
Grote shads besteld, deze waren blijkbaar niet op voorraad,, krijg ik twee weken later het pakketje binnen met totaal ander formaat shads en een´excuus-bedank' briefje. voor mij NOOIT meer optifish! Aan de telefoon kreeg ik het excuus dat hij vakantie had en het druk had etc... voor mij geen rede om een bestelling zomaar te wijzigen, hij had immers ook vooraf telefonisch contact op kunnen nemen.....
zelfde dag werd ik gebeld en zeer vriendelijk te woord gestaan.
Ruud vertelde me dat hij de webshop heeft overgenomen
en dat niet alles op voorraad was .
Gelukkig kreeg ik ook te horen dat hij het heeft besteld via de leverancier.
Word nu netjes via whatsapp op de hoogte gehouden over de bestelling
In reactie op bovenstaande berichten; ik heb sinds april 2016 de webshop Optifish overgenomen. Ik kan natuurlijk niet reageren op de berichten die betrekking hebben op eerdere data echter kan ik wel zeggen dat wij er alles aan doen om de klant vriendelijk, volledig en correct te behandelen. Zakelijk vind ik communicatie tussen klant en leverancier erg belangrijk, zeker wanneer niet kan worden voldaan aan de eisen van de klant. Ik hoop dan ook met dit bericht diegenen te bereiken die negatieve ervaringen hebben met Optifish, en zou ze graag nog eens als klant willen begroeten zodat ook zij zich kunnen overtuigen van de service van het nieuwe bewind van Optifish.
Met vriendelijke groet,
Ruud Soeters
Optifish
Hele slechte ervaring met deze prutser. Probeer je spullen nog te krijgen en bestel er nooit meer zou ik zeggen.
Ik heb laatst nog besteld bij hem en alles is geleverd.
hele goeie ervaringen met optifish,
altijd alles netjes op tijd binnengekregen
dit geldt ook voor de maten waar ik mee vis.
wij zijn blij met hem
gr Johan
altijd netjes alle zaken af gehandeld erg vriendelijk en vind de eerste reactie onterecht
ik heb ook een paar keer besteld zeer slechte ervaring met deze man jim
Grote shads besteld, deze waren blijkbaar niet op voorraad,, krijg ik twee weken later het pakketje binnen met totaal ander formaat shads en een´excuus-bedank' briefje. voor mij NOOIT meer optifish! Aan de telefoon kreeg ik het excuus dat hij vakantie had en het druk had etc... voor mij geen rede om een bestelling zomaar te wijzigen, hij had immers ook vooraf telefonisch contact op kunnen nemen.....
Net voor 300 euro kunstaas besteld bij Optifish.
zelfde dag werd ik gebeld en zeer vriendelijk te woord gestaan.
Ruud vertelde me dat hij de webshop heeft overgenomen
en dat niet alles op voorraad was .
Gelukkig kreeg ik ook te horen dat hij het heeft besteld via de leverancier.
Word nu netjes via whatsapp op de hoogte gehouden over de bestelling
Kortom goed geregeld en fijne service .
goed bezig ruud
ik hou jullie op de hoogte.
Mvg
In reactie op bovenstaande berichten; ik heb sinds april 2016 de webshop Optifish overgenomen. Ik kan natuurlijk niet reageren op de berichten die betrekking hebben op eerdere data echter kan ik wel zeggen dat wij er alles aan doen om de klant vriendelijk, volledig en correct te behandelen. Zakelijk vind ik communicatie tussen klant en leverancier erg belangrijk, zeker wanneer niet kan worden voldaan aan de eisen van de klant. Ik hoop dan ook met dit bericht diegenen te bereiken die negatieve ervaringen hebben met Optifish, en zou ze graag nog eens als klant willen begroeten zodat ook zij zich kunnen overtuigen van de service van het nieuwe bewind van Optifish.
Met vriendelijke groet,
Ruud Soeters
Optifish