ONIX hummingbird
ik heb een Onix 10 aangeschaft, deze werkt zeer slecht , en niemand kan me met verstand van zaken helpen !
verkopen kunnen ze allemaal, maar service verlenen how maar !
schande voor een zulk duur toestel
verkopen kunnen ze allemaal, maar service verlenen how maar !
schande voor een zulk duur toestel
Beste Richard,
Is het het apparaat of de gebruiker?
Ik geef het apparaat het voordeel van de twijfel
Ik ken het hele apparaat niet maar zie op het internet tevreden gebruikers.
https://www.youtube.com/watch?v=uBsGYXkuzpE
Het blijven echter zeer complexe apparaten en je moet er echt zelf een studie van maken hoe ze te gebruiken en vooral hoe de beelden (data) te intepreteren.
Sterkte er mee!
Beste,
ja mag me contacteren als je vragen hebt
ik ben vanaf morgen avond 20.uur te bereiken
0032 476 43 56 02
gr
Beetje apart om te gallen hier. Misschien moet je contact opnemen met de importeur?
Inderdaad richard men leest niets dan negatief en dit niet alleen in Belgie of nederland
Beste Richard, misschien kun je aangeven wat er precies aan de hand is?
Mogelijk kunnen mensen op dit forum gericht antwoord geven op jouw vragen. Dit toestel is een high-end oplossing voor iedere roofvis visser.
Wij zien jouw reactie wel tegemoet!
We hebben net een nieuwe software release uit en zetten er deze graag voor je op. Ieder toestel, van ieder merk, dient tegenwoordig eerst van de laatste software te worden voorzien. Eigenlijk net als een computer of tablet.
Je kan mij bellen op 0651-402245
Beste Richard,
Ik heb een 998 HD SI en kan er redelijk goed mee om.
Misschien kan ik je helpen ,ik woon trouwens in de buurt.
Geert
Hoi Richard mijn ervaring met Humminbird is toch anders. Mijn 1198 (toch al wat jaren oud) gaf geen gps signaal meer. Na controle v.h. toestel bleek deze niet meer te repareren, tegen geringe bijbetaling een nieuwe 1199 ontvangen.
Zou als ik jouw was zeker op het aanbod van Chris ingaan.
M.vr.gr.
Mark