Toevallig beide, de verschillen. Paar weken geleden met -7 graden de rijn op, na een half uur kregen we de honda 50 pk pas aan de praat. Het is een caburator motor.
Ik heb zelf een Mercuri EFI. Ik hoef om te starten nooit in een bal te knijpen, en onder de extreemste/lees koudste weersomstandigheden, is het de sleutel, geluidsignaal dat er doorgestart kan worden, en boem lopen. Het is de beste BBmotor die ik ooit gehad heb. Inspuiting is van deze tijd en werkt buitengewoon goed. Ik vaar een Murcuri 40 pk EFI.
Hallo jhon,
Ik ben in het bezit van een Mercury efi met 40pk. Gewoon goed. Je hoeft niet te choken, dit regelt de motor allemaal zelf. Direct naar het staten loopt de motor even tegen de 1000 tpm om daarna terug te zakken naar zo'n 750 tpm. dus ook het stationair toerental wordt electronisch geregeld.
Groeten Jonny
Toevallig beide, de verschillen. Paar weken geleden met -7 graden de rijn op, na een half uur kregen we de honda 50 pk pas aan de praat. Het is een caburator motor.
Ik heb zelf een Mercuri EFI. Ik hoef om te starten nooit in een bal te knijpen, en onder de extreemste/lees koudste weersomstandigheden, is het de sleutel, geluidsignaal dat er doorgestart kan worden, en boem lopen. Het is de beste BBmotor die ik ooit gehad heb. Inspuiting is van deze tijd en werkt buitengewoon goed. Ik vaar een Murcuri 40 pk EFI.
Hallo jhon,
Ik ben in het bezit van een Mercury efi met 40pk. Gewoon goed. Je hoeft niet te choken, dit regelt de motor allemaal zelf. Direct naar het staten loopt de motor even tegen de 1000 tpm om daarna terug te zakken naar zo'n 750 tpm. dus ook het stationair toerental wordt electronisch geregeld.
Groeten Jonny