Lowrance hds update problemen
Mensen,
Ik heb mijn beide hds units een laatste update gegeven ( versie 5.0) en ben daarbij tegen een paar problemen aangelopen die er eerst niet waren.
1.Krijg de tijd niet goed op beide units, soms wel goed op de ene en soms niet goed op de andere( heb alles geprobeerd maar niets werkt)
2. Als ik een 'data overlay' wil doen dan stopt de hds en start opnieuw op.
3. Na het opstarten moet ik de instelling van het automatisch verdwijnen van de sidebar opnieuw instellen.
Handmatig kan ik in het menu netwerk de juiste tijdinstellingen wel weer goed krijgen, maar bij het opstarten is de tijd weer fout.
Lopen meer mensen tegen dit probleem aan en weten jullie misschien een oplossing?
Ik heb mijn beide hds units een laatste update gegeven ( versie 5.0) en ben daarbij tegen een paar problemen aangelopen die er eerst niet waren.
1.Krijg de tijd niet goed op beide units, soms wel goed op de ene en soms niet goed op de andere( heb alles geprobeerd maar niets werkt)
2. Als ik een 'data overlay' wil doen dan stopt de hds en start opnieuw op.
3. Na het opstarten moet ik de instelling van het automatisch verdwijnen van de sidebar opnieuw instellen.
Handmatig kan ik in het menu netwerk de juiste tijdinstellingen wel weer goed krijgen, maar bij het opstarten is de tijd weer fout.
Lopen meer mensen tegen dit probleem aan en weten jullie misschien een oplossing?
Heb hetzelfde gehad met de tijd, op de units moet je kiezen voor 12.00 uur of 24.00 uur.
Deze moet op de units hetzelfde staan.
neem contact op met mdsi amsterdam of jos boone middelburg. ook john eezendam uit baarle nasau !
De ene unit die als eerste aan gaat strat met 02.00 uur op. Maak niet uit welke tijd hetis, de ander start wel met de goede tijd op
Heb dezelfde problemen met de tijd op de unit, en wat jij vermelde. Dacht dat het aan mezelf lag
Met de tijd heb ik geen probleem, twee maal HDS9 gen3, andere een HDS7 touch gen2.
Wat ik wel heb is dat op beide toestellen zowel 2D als down en side haperen / schokkerig verloopt. Het ergste is dat na downgraden het probleem blijft. Heb een toestel in garantie binnen gedaan maar de officiƫle dealer heeft na een maand nog geen antwoord van de technische dienst van Lowrance noch uit de VS en noch uit NL....
Koen,
Ik heb geen problemen met de down en de side-scan. Ik heb beide apparaten hard gereset en heb daardoor veel minder problemen. Het enige wat nog niet klopt is de tijd. Ik merk wel naar de reset dat de toestellen weer lekker snel geworden zijn. Wel raar dat Lowrance niet antwoord.