Lowrance Hds-7 Gen-2
Langs deze weg wil ik MDSI in Amsterdam hartelijk danken voor de zéér snelle oplossing van mijn probleem met mijn Lowrance toestel.
Het toestel viel meerdere malen per dag uit en ik kreeg zeer snel een nieuw toestel van MDSI
opgestuurd.
Dit is een uitmuntende service waar wij vissers wat aan hebben!
Het toestel viel meerdere malen per dag uit en ik kreeg zeer snel een nieuw toestel van MDSI
opgestuurd.
Dit is een uitmuntende service waar wij vissers wat aan hebben!
goeie reclame hoor.
maar lijkt dit heel normaal deze service.
hij krijgt namelijk van de importeur ook gewoon
een nieuwe.
Deze service is inderdaad niet normaal.
MDSI laat je namelijk niet wachten tot de fabriek een nieuw toestel toestuurt maar geeft je direct een nieuwe mee zodat je gelijk door kan vissen.
Dat zij direct nieuwe toestellen meegeven (of direct een dag later nazenden) en later een beroep op de garantie doen vind jij misschien normaal, maar ik vind dit GROTE KLASSE.
Ik heb zelf ook diverse malen zaken gedaan met MDSI en heb een vergelijkbare ervaring met hen. Geen gesteggel tussen klant, dealer, importeur en fabrikant maar direct problemen oplossen.
Daarnaast weten zij (als de importeur van Lowrance) ook echt hoe de toestellen werken. zij volgen de nieuwste ontwikkelingen en kunnen (en willen!) je altijd helpen als je advies nodig hebt.
Mocht je dit allemaal niet belangrijk vinden kun je natuurlijk altijd nog een fishfinder gaan kopen bij een bedrijf wat normaal service geeft...
Roel de importeur van Lowrance zit in Apeldoorn.
Deze hebben meer belang bij verkoop en service dan je denk.
En wachten niet op toestemming van fabrikant.
Ze hebben elkaar hard nodig. geld,geld,geld Jongen.
Laten we blij zijn dat ze de service geven zoals het hoort.
Beste Jan,
Jij mag vinden dat dit normaal is maar ik vind de service uitmuntend.
Holland Nuatic is de importeur voor Nederland, maar daar hadden ze na een week mijn opgestuurde kapotte Lowrance eindelijk gevonden.
Na nog een week wachten nog maar eens gevraagd hoe de status was en zij vertelde doodleuk dat ze niets voor mij konden doen.
Ik hoop dat ik nooit meer iets met Holland Nautic te makenkrijg. Wat leveren die mannen een zéér slechte service!
Beste Theo,
Wij begrijpen jouw reactie rondom de service verlening van ons bedrijf en bieden hierbij onze excuses aan. Dit verdiend inderdaad niet de schoonheidsprijs, en wij verzekeren je dat dit ook niet onze normale gang van zaken is. Wij zijn blij dat onze dealer MDSI het keurig met je heeft opgelost en hopen in elk geval dat je een tevreden Lowrance gebruiker blijft.
De Holland Crew
Heb mijn nieuwe HDS 9 gen 2 laatst met spoed op mogen halen in Apeldoorn via JM sails. Super service en vriendelijke mensen hoor! ook over MDSI geen slecht woord. Holland Nautic selecteert zijn dealernetwerk met zorg is mijn ervaring.