Julien je zegt precies zoal het is.
Vroegah was alles beter is een cliche maar deze gaat voor de hengelsport zeker op..
Romantiek is een element dat echt verdwenen is binnen de sport.
Klinkt raar maar wanneer je er goed over nadenkt klopt het als een bus.
Merken/ ergens bij willen horen omdat het aanzien zou verschaffen is echt een vreselijke mythe.
Iedereen wil zich op de zelfde manier onderscheiden van de andere merken.
Dat noemt men ook wel een aflopende zaak.
Vissen blijft toch iets wat los staat van alle randzaken.
Zoals vroeger wordt het nooit meer...
Op elke beurs en bij elke stand werd er zowat een pet van betreffend merk op je hoofd gezet !!
Blijkbaar valt er in de hengelsportbranche geen zak meer te rapen...
Julien je zegt precies zoal het is.
Vroegah was alles beter is een cliche maar deze gaat voor de hengelsport zeker op..
Romantiek is een element dat echt verdwenen is binnen de sport.
Klinkt raar maar wanneer je er goed over nadenkt klopt het als een bus.
Merken/ ergens bij willen horen omdat het aanzien zou verschaffen is echt een vreselijke mythe.
Iedereen wil zich op de zelfde manier onderscheiden van de andere merken.
Dat noemt men ook wel een aflopende zaak.
Vissen blijft toch iets wat los staat van alle randzaken.