dat nummer klopt alleen neemt marco nooit meer op en of belt nooit terug en houd zich ook niet meer aan zijn afspraken je kunt beter een ander zoeken dan word je tenminste wel geholpen
Ook tevergeefs 10n tallen tel en berichten verstuurd naar hem om een aankoop van 8000 eur , 2 helixen en een ulterra ,wat een lijdensweg geworden is,af te ronden. Hij slaagt erniet om na vier maanden om een transducerbeugel ,een verkeerde geleverde internet kabel,verkeerd geleverde autochart en zelfs mijn aansluitkabel van mijn vantage die hij gedemonteerd had naar aanleiding van een onderhoud aan mij terug te bezorgen en de andere spullen na te leveren.
Hij houd zich bovendien niet meer aan gemaakte afspraken het een smoesje na het andere .dat is tegenwoordig zijn stijl.
Technautic is van handelspraktijken op de hoogte gebracht en heeft hem recent verzocht om zeer dringend de zaken netjes en snel af te ronden met mij.
Ik heb geen moeite om ook te melden dat hij uiteindelijke zijn afspraken nagekomen is zoniet zie ik mij verplicht om de potentiele kopers verder in te lichten want ik heb nog alles niet verteld.
Groetjes,
Vrancken Erik
Marco is misschien op vakantie. Hij houdt zich overigens altijd aan zijn afspraken en hij heeft mij meerdere keren super geholpen!
Heeft enorm veel verstand van de materie (fishfinders, accus en elektromotoren). En weet meer dan de importeur zelf. Heb meer vertrouwen in hem dan in al die mooie andere bedrijven. Ze hebben een telefoniste, dat dan weer wel....
In het verleden altijd goede zaken gedaan met Marco! Helaas zit hij tegenwoordig anders in elkaar waardoor steeds meer probleempjes ontstaan. Het niet bereikbaar zijn voor klanten waarmee hij nog iets af moet handelen is slechts het topje van de ijsberg.
dat nummer klopt alleen neemt marco nooit meer op en of belt nooit terug en houd zich ook niet meer aan zijn afspraken je kunt beter een ander zoeken dan word je tenminste wel geholpen
Wat een onzin Gerrit. Als je hem belt of een app stuurt krijg ik meteen reactie .lekker makkelijk om zoiets hier op het forum te plaats
Ook tevergeefs 10n tallen tel en berichten verstuurd naar hem om een aankoop van 8000 eur , 2 helixen en een ulterra ,wat een lijdensweg geworden is,af te ronden. Hij slaagt erniet om na vier maanden om een transducerbeugel ,een verkeerde geleverde internet kabel,verkeerd geleverde autochart en zelfs mijn aansluitkabel van mijn vantage die hij gedemonteerd had naar aanleiding van een onderhoud aan mij terug te bezorgen en de andere spullen na te leveren.
Hij houd zich bovendien niet meer aan gemaakte afspraken het een smoesje na het andere .dat is tegenwoordig zijn stijl.
Technautic is van handelspraktijken op de hoogte gebracht en heeft hem recent verzocht om zeer dringend de zaken netjes en snel af te ronden met mij.
Ik heb geen moeite om ook te melden dat hij uiteindelijke zijn afspraken nagekomen is zoniet zie ik mij verplicht om de potentiele kopers verder in te lichten want ik heb nog alles niet verteld.
Groetjes,
Vrancken Erik
Marco is misschien op vakantie. Hij houdt zich overigens altijd aan zijn afspraken en hij heeft mij meerdere keren super geholpen!
Heeft enorm veel verstand van de materie (fishfinders, accus en elektromotoren). En weet meer dan de importeur zelf. Heb meer vertrouwen in hem dan in al die mooie andere bedrijven. Ze hebben een telefoniste, dat dan weer wel....
In het verleden altijd goede zaken gedaan met Marco! Helaas zit hij tegenwoordig anders in elkaar waardoor steeds meer probleempjes ontstaan. Het niet bereikbaar zijn voor klanten waarmee hij nog iets af moet handelen is slechts het topje van de ijsberg.
Marco is een druk baasje maar zal je altijd netjes helpen ik herken me totaal niet in het bovenstaande commentaar