Direct Ferries
Een half jaar geleden via Direct Ferries bootreis Cherbourg-Dublin geboekt, vertrekdatum 20 mei. Keurig ruim € 700,= betaald. Maar nu het vanwege Corona niet mogelijk is af te reizen zijn tot aan heden 3 e-mails van mij onbeantwoord gebleven en is DF telefonisch niet bereikbaar. Ik roep niet op tot een boycot maar wees gewaarschuwd als je via deze organisatie boekt. En mensen met gelijke ervaringen: laat het me svp weten.
Spijtig om te lezen Abe.
Ik wil bij deze wel een lans breken voor Stena line.
Reageert op alle mails binnen twee uur.
Als je betaald hebt met creditcard kun je de claim neerleggen bij de creditcardmaatschappij. Je bent er voor verzekerd.
Die mensen hebben het stervensdruk. Daarnaast is e-mail echt een matige manier van communiceren. Heb je al geprobeerd te bellen?
In deze periode na even geen reactie gehad te hebben direct berichten op internet klappen over een boycot gaat ook wat ver.
Dank voor de goed bedoelde tips. Met Stena line heb ik inderdaad ook goede ervaringen, meerdere malen naar Zweden gevaren. Maar voor deze vis vakantie in Ierland was er geen mogelijkheid met Stena te gaan. Voor de goede orde, ik zou morgen (20 mei) vertrekken, en heb tot op dit moment niets gehoord. Dus ik heb ze wel degelijk “even” de tijd gegeven. En bellen, was het maar mogelijk! Nou ja, een ervaring rijker en waarschijnlijk ruim € 700 armer. Een wijze les.
Een bedrijf dat van goede wil is, laat geen gelegenheid ongebruikt om de vragen van zijn klanten te beantwoorden; zeker niet in corona-tijden. Of dat nu per telefoon, per email of per tamtam is, maakt niet uit. Voor je klanten moet je er zijn. Ik zou, net als Abe nattigheid, voelen als een bedrijf telefonisch en per email onbereikbaar is.
Lex kun jij wel lezen?
Jan,
Ja knul, ik kan lezen. Kun jij lezen "die mensen hebben het stervensdruk". Er is echt niemand beschikbaar om nu de telefoon op te nemen of alle mails te beantwoorden. De vraag is of er uberhaupt nu mensen aan het werk zijn, gezien de crisis. Daarnaast denk ik niet dat die 700euro kwijt is, ik vermoed dat je hier helaas iets langer op moet wachten en wellicht terugkrijgt in de vorm van een voucher.
Jan, als je volgende keer niks toevoegt (en dat doet jouw opmerkinkje helemaal niet) dan raad ik je aan lekker je mond te houden ! Thanks he!
Hej,Abe jammer van die €700 maar misschien krijg je ze nog wel te pakken.
Bij mij is het anders uitgedraaid als jullie naar Malaren Meer geweest zijn met luc en compagnie erna ben ik er toegekomen en direct te horen gekregen hoe bont het jullie daar gemaakt hebben. Met als resultaat ik ben geen € verloren maar wel mijn vaste vakantie stek!! Bedankt daarvoor.
Trouwens uwe goede vriend luc heeft hier onlangs zijn boot verkocht.
Moest mij toch van het hart.
Dirk, Met de eigenaars van het huisje aan het Malarenmeer, heb ik nog altijd contact.
We sturen elkaar regelmatig berichten, dus het te bont gemaakt hebben is uit de lucht gegrepen. Ik begrijp dat je gefrustreerd was omdat je niet met ons mee kon vissen. We waren met 4 man en 2 boten dus een 5' man was moeilijk. Maar als je echt zo graag eens met mij wil vissen, dan mag je zeker eens mee met mij. En wat de boot betreft, ik vaar nog altijd met mijn Lund 1625. Vele visgroeten en laat het niet aan je hart komen Dirk
Lex, stervensdruk, geen tijd om emails te beantwoorden? Wat is dat nou weer voor onzin, voor zon groot bedrijf.. Mag hopen dat die zijn zaakjes op orde. Dat personeel heeft minder te doen nu, dus geen tijd om emails te beantwoorden? Kommop zeg.
Luc,Ik ben jullie wel tegen gekomen onderweg als wij opreden.En wat je schrijft zever hebben zelf een boot dus jullie zekers niet nodig! En wie zat hier altijd maar stekken te pezen op total jij.Wat het huis betreft u contacten met hen vergeet het huis word na jullie niet meer verhuurd.
Dirk het is mij het reageren niet meer waard op jou aantijgingen.
Je loopt gefrustreerd op deze aardbol, laat je eens serieus behandelen, er bestaan goede psychiaters voor jou probleem. Ik ga nog elke week met vrienden vrolijk vissen en amuseer mij te pletter.
Mannen, ik ken niemand van jullie persoonlijk, maar is deze verdachtmakingen, roddels etc echt nodig?? Gedraag je volwassen, ga vissen en heb je iets persoonlijk tegen een ander, prima kan gebeuren maar richt je dan buiten deze site tot die persoon.
Zielig, kinderachtig gedoe waar je je voor zou moeten schamen.. Het voegd niets toe.
Moest ik ff kwijt
Wel....eerlijk is eerlijk: vandaag bericht ontvangen van Direct Ferries: ik krijg een voucher. 8 weken lang geen enkele reactie krijgen is slordig, Corona of niet, maar eind goed al goed.
(Enne Rinus, je hebt 110% gelijk)