Zolang je onder de 750 kg blijft geen probleem mits voorzien van europese koppeling en verlichting,boven de 750 kg moet de trailer geremd worden en voorzien zijn van keuring en kenteken.
Ja tot 750 kg en afhankelijk van de het toegestane trekgewicht van de auto is dit geen probleem.
Er zijn trouwens momenteel meerdere trailerbedrijfen die deze trailers tegen aantrekkelijke tarieven ombouwen en voorzien van kenteken.
deze traiers zijn niet toegestaat op de nederlandse wegen.
Reden ze zijn te breed en niet voor zien van de juiste verlichting.
daarom worden ze te koop aangeboden
Ik zie ze regelmatig waarbij de vaste lichtunits niet voor het staartdeel van de BBM zit (het laatste deel van de trailercombinatie. Dit is toch echt wel een vereiste.
Er mag namelijk niks uitsteken. Daarnaast de amerikaanse trailers zijn voor Amerikaanse omstandigheden. Ze zijn niet te kantelen en je moet ze vaak echt helemaal het water in rijden om fatsoenlijk je boot er af te krijgen.
Er op gaat dan wel weer redelijk goed als je de trailer helemaal in het water rijd, want dan vaar je de boot er zo op.
Maximum wettelijke trailer breedte Nederland en Belgie is 2,55 meter en als de trailer boven 750 kg voorzien is van Europese verlichtng en remmen ben je volledig in orde volgens Europese norm.Fred zo is het en niet anders.
Zolang je onder de 750 kg blijft geen probleem mits voorzien van europese koppeling en verlichting,boven de 750 kg moet de trailer geremd worden en voorzien zijn van keuring en kenteken.
Ja tot 750 kg en afhankelijk van de het toegestane trekgewicht van de auto is dit geen probleem.
Er zijn trouwens momenteel meerdere trailerbedrijfen die deze trailers tegen aantrekkelijke tarieven ombouwen en voorzien van kenteken.
deze traiers zijn niet toegestaat op de nederlandse wegen.
Reden ze zijn te breed en niet voor zien van de juiste verlichting.
daarom worden ze te koop aangeboden
nou volgens mij niet.
Ik zie ze regelmatig waarbij de vaste lichtunits niet voor het staartdeel van de BBM zit (het laatste deel van de trailercombinatie. Dit is toch echt wel een vereiste.
Er mag namelijk niks uitsteken. Daarnaast de amerikaanse trailers zijn voor Amerikaanse omstandigheden. Ze zijn niet te kantelen en je moet ze vaak echt helemaal het water in rijden om fatsoenlijk je boot er af te krijgen.
Er op gaat dan wel weer redelijk goed als je de trailer helemaal in het water rijd, want dan vaar je de boot er zo op.
Maximum wettelijke trailer breedte Nederland en Belgie is 2,55 meter en als de trailer boven 750 kg voorzien is van Europese verlichtng en remmen ben je volledig in orde volgens Europese norm.Fred zo is het en niet anders.
idd Mario, jou uitleg is correct !
Ok bedankt voor de info mannen.
De andere Fred
Heerlijk die discusie's ze zijn niet te kantellen misschien, maar traileren super ! en zoals wat mario zegt, binnen die eisen mag het