Vipmedia voegt Rovers samen met Beet
Vanaf februari 2014 zal Vipmedia de titels Rovers en Beet samenvoegen. Dit is de uitkomst van een strategische heroriëntatie op het hengelsportcluster. Rovers, het specialistenmagazine voor de roofvisvisser, verschijnt tot nu toe zes maal per jaar in print en wordt nu een maandelijkse printuitgave als onderdeel van Beet.
Rovers behoudt haar eigen identiteit door een eigen cover. Daarnaast zal de nieuwe formule 116 pagina’s gaan omvatten en verschijnen in een luxere drukuitvoering. En naast een verhoging in aantal uitgaven en pagina’s krijgt de abonnee van de nieuwe Beet-Rovers combinatie ook online iets extra’s.
Samenvoeging levert extra's op.
In een afgeschermd gedeelte op Roofvisnet.nl zal men toegang krijgen tot een afgeschermde omgeving, waarin artikelen uit het magazine zullen worden verrijkt met de nodige achtergrondinformatie, indrukwekkende fotoreportages, praktijkgerichte videoclips en spectaculaire roofvisfilms uit binnen- en buitenland.
Ook zal dit de omgeving zijn voor spraakmakend roofvisnieuws en interessante abonneeaanbiedingen. Tot slot krijgt het indrukwekkende archief van de tot nu toe verschenen 12 edities van DigiRovers hier een plek.
Doordat Vipmedia al een aantal jaar geleden is begonnen met het investeren in digitale media, worden maandelijks al meer dan 100.000 unieke sportvissers crossmediaal bereikt met de magazines, websites, nieuwsbrieven en facebook pagina’s, met een duidelijk stijgende lijn voor de toekomst.
Door het veranderende medialandschap ziet Vipmedia op deze manier goede mogelijkheden om klanten (zowel particulier als adverteerders) te kunnen blijven bedienen.