Persbericht Telegraaf Media Nederland
Unieke sportvisbijlage bij de Telegraaf
Op zaterdag 17 september verschijnt er een speciale bijlage bij De Telegraaf geheel gewijd aan sportvissen. Telegraaf Media Nederland en Sportvisserij Nederland zijn de samenwerking aangegaan om een landelijke bijlage te brengen over sportvissen.
Onno Terlouw, hoofd communicatie Sportvisserij Nederland “Sportvissen is een echte volkssport en gaat door alle lagen van de samenleving heen. Met deze unieke samenwerking kunnen wij het belang van Sportvissen onder de aandacht brengen van 2,6 miljoen Telegraaflezers.”
Het doel van de bijlage is om mensen te enthousiasmeren, informeren en aan te zetten tot vissen. In de bijlage komen dan ook alle aspecten van het sportvissen aan bod. Daarnaast biedt de bijlage adverteerders branded content mogelijkheden. In deze bijlage kunnen adverteerders namelijk in samenwerking met de redactie inhoudelijk mee bepalen over de redactionele artikelen.
Willem Bontrup, eigenaar Visdeal.nl : ‘Het is een mooi initiatief van Telegraaf Media Nederland om een hengelsport bijlage te verspreiden onder miljoenen Nederlanders. Ik ben ervan overtuigd dat er in vele mensen een visser schuil gaat en wanneer men een keer gaat vissen en de eerste vis zelf gevangen heeft, dit zeker niet de laatste keer zal zijn!`
Voor meer informatie over de bijlage kunt u contact opnemen met: Telegraaf Media Nederland
Projectmanagers : Lotte Gaasbeek l.gaasbeek@telegraafmedia.nl - tel. 06- 51796877 en Fabiënne Rotteveel f.rotteveel@telegraafmedia.nl tel. 06-51842457