Persbericht Sportvisserij Nederland
Preston Innovations sponsor nationale Feederteam
Preston Innovations is de nieuwe hoofdsponsor van het nationaal Feederteam van Sportvisserij Nederland. De groothandel uit Alblasserdam heeft zich voor een periode van drie jaar verbonden aan het Nederlandse Feederteam. Daarbij sponsort Preston Innovations voor eenzelfde periode ook het Nederlands Kampioenschap Feedervissen.
Het sponsorcontract vindt zijn oorsprong in de samenwerking tussen Preston Innovations en Sportvisserij Nederland bij het WK Feedervissen 2015 in Terneuzen. De toenmalige contacten hebben geleid tot de overeenkomst waarbij Preston Innovations hoofdsponsor wordt van het nationale Feederteam (zowel de ploeg die deelneemt aan het WK Feeder als de ploeg die wordt afgevaardigd naar het WK Feeder Korpsen) en het Nederlands Kampioenschap Feedervissen.
De overeenkomst heeft een looptijd van drie jaar en houdt in dat Preston Innovations (een toonaangevend witvismerk met innovatieve en kwalitatief hoogstaande producten) zowel op financieel als materieel vlak ondersteuning biedt.
Promoten feedervissen
Pascal Vermeulen, Europees directeur van Preston Innovations, is blij met de sponsorovereenkomst met Sportvisserij Nederland: “Ik ben oprecht trots dat we de komende drie jaar de officiële hoofdsponsor van het nationale Feederteam zijn. De samenwerking met Sportvisserij Nederland sluit ook naadloos aan bij onze doelstelling om de Feedervisserij in Nederland én heel Europa zo effectief mogelijk te promoten. Ik kijk uit naar een succesvolle samenwerking met Sportvisserij Nederland, de bondscoaches en de nationale Feederploeg.”
Top wedstrijdvisserij
Ook Onno Terlouw, hoofd Communicatie & Educatie bij Sportvisserij Nederland, is zeer tevreden met de ondersteuning van Preston Innovations: “Dit van oorsprong Engelse merk behoort tot de top van de wedstrijdvisserij in het zoetwatervissen. Ze sponsoren niet voor niets ook de Engelse nationale Feederploeg. We zijn heel blij dat Preston Innovations het Nederlandse Feederteam voor een periode van drie jaar sponsort en hopen dat deze samenwerking in 2017 al zijn eerste vruchten afwerpt.”