Enquête digitale media


Enquête digitale media afgerond

Uitgeverij Publishing House & Facilities B.V. –ondermeer verantwoordelijk voor de gedrukte hengelsportmagazines Dé Roofvis, Witvis Totaal, Dé Karperwereld en Zeehengelsport- is eind februari j.l. een onderzoek gestart naar de behoefte van (potentiële) lezers aan digitale media.

Hiervoor is destijds een enquête opgesteld die per e-mail werd verstuurd aan een representatieve steekproef onder de abonnees van de genoemde hengelsportmagazines en daarnaast onlangs ook op deze hengelsportsite kon worden ingevuld.
 
Inmiddels zijn er honderden enquêtes geretourneerd. Vanwege de hoge respons is de inventarisatie definitief beëindigd en is de enquête inmiddels offline gehaald.

Met behulp van de enquêteresultaten verkrijgt Publishing House inzicht in uw wensen en behoeften. Hierdoor kan de uitgeverij bepalen welke acties benodigd zijn om u in de toekomst nog beter te voorzien van informatie over de diverse disciplines van de sportvisserij.

Hierbij is het niet de bedoeling dat de gedrukte tijdschriften worden vervangen, maar dat er mogelijk iets extra’s bijkomt. Het voordeel voor u is dat u in de toekomst wellicht nóg beter op de hoogte blijft van nieuws en ontwikkelingen over de hengelsport, wat uiteindelijk kan leiden tot meer en betere vangsten!
 
De enquêteresultaten worden alleen voor interne doeleinden gebruikt en pertinent niet voor verdere toepassingen die geen verband houden met dit gerichte onderzoek.
 
Ik wil u namens Publishing House en totalfishing.nl hartelijk danken voor uw medewerking!
 
Met vriendelijke groet,
 
Peter Schouten
Onderzoeker namens Publishing House & Facilities B.V.
 

NB:

De winnaars van de originele Total Fishingcaps zijn:
     
        - de heer/mevrouw B. Land
        - de heer/mevrouw  F.J. Jager
        - mevrouw R.A.Y. Gerhardt 
 
De winnaars dienen contact op te nemen met
onderzoek@publishinghouse.nl. Vergeet niet uw adresgegevens te vermelden. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.



ANDEREN LAZEN OOK